Testimonial Klaas & Epke

Een stoel heeft vier poten. Met een opslagbedrijf, glasvezelnetwerk, de in- en verkoop van Mercedes young- & oldtimers en een winkel in woondecoraties dachten we future proof te zijn. Maar toen kwam Beyuna voorbij. Precies op het moment dat Epke dacht enigszins opgeknapt te zijn van iets wat men in de volksmond een burn-out noemt.

Epke slikte al supplementen, maar kreeg van Carole enkele samples mee. Ze knapte nog verder op en dat schept natuurlijk vertrouwen. Na een presentatie was Epke zo enthousiast over Paul en het compensatieplan, Klaas moest dit ook horen. Als ondernemer herken je natuurlijk iemand die verkooptraining heeft gehad en weet je ook wanneer iemand vanuit zijn hart spreekt. Dat sprak ons aan, net als het verdienmodel.

Tijdens een opportunity meeting krijg je meer te horen dan je eigenlijk opslaat. We werden op een paar punten in ieder geval getriggerd om er wat mee te gaan doen. In eerste instantie voor Epke, zodat ze weer topfit kon worden. Daarnaast om mensen wakker te schudden om uit het lekke bootje te stappen waar dokters en ziekenhuizen liever antidepressiva voorschrijven. Dat moet anders en hoe meer Epke opknapte, hoe meer we begonnen te zien dat niet alleen Epke, maar ook ik degene ben die mensen wakker moet schudden.

Naarmate je meer meekrijgt van de missie van Beyuna gaat het kwartje vallen. Mooier dan een auto of bloemstuk afleveren, is natuurlijk mensen met chronische klachten spullen aanbieden waardoor klachten afnemen. Vervolgens iemand ook nog de kans bieden te gaan ondernemen, maar dan zonder de stress van een onderneming en alles wat daarbij komt kijken. Geloof ons, daar word je soms stapelgek van. Als wij ervoor zorgen dat mensen om ons heen fitter worden, maar ook fit in de beurs worden dan is dat toch een win-winsituatie? Wanneer zij succesvol worden en geld gaan verdienen, krijgen wij daarover royalties en dat is driemaal een winsituatie toch? Als Beyuna op die manier een grote speler wordt, kunnen we ook deuren intrappen en het verschil gaan maken in deze wereld.

"Als wij ervoor zorgen dat mensen om ons heen fitter worden, maar ook fit in de beurs worden dan is dat toch een win-winsituatie?"

Het leven is prachtig mooi, mits je de juiste mensen om je heen hebt. Met een netwerk van positieve mensen kun je de hele wereld aan. We hebben ons in het begin verbaasd over het feit dat eigenlijk alle neuzen binnen de Beyuna ‘familie’ dezelfde kant op staan. Al vrij gauw kwam voor ons het besef dat er in deze wereld toch nog mensen voor oprechtheid opstaan en daarbij het welzijn van de mens op de eerste plaats zetten door middel van informatie, een eerlijk product en een verdienmodel waar je niet alleen zelf wat aan hebt, maar ook je kinderen of familie.

In het begin hadden we nog wat moeite met vertellen dat het gaat om een netwerkmarketingbedrijf, omdat het door op geld gebaseerde partijen in het verleden toch een foute naam had gekregen. Maar dit is toch echt 2.0 en we stelden onszelf kritische vragen en kwamen telkens op de volgende punten uit: 1. We bieden mensen een topproduct waarvan je aanzienlijk kunt opknappen 2. Mag je daar dan 35% aan verdienen? Anderen verdienen meer met een minder goed product of dienst 3. Wanneer iemand opknapt, enthousiast wordt en erover gaat praten, kan diegene businesspartner worden en dus healthy & wealthy! 4. Zodra diegene door onze support succesvol wordt, krijgen wij daar weer royalties over Dan is toch de conclusie: iedereen blij! We zijn goed bezig en durven daar zonder blikken of blozen over te praten!