Testimonial: Laura

Laat ik beginnen met te zeggen dat starten bij Beyuna de beste zakelijke beslissing is die ik ooit heb genomen. En dat had ik eerlijk gezegd niet gedacht toen ik met Beyuna in aanraking kwam.

Ik was toen zo’n zeven jaar aan het kwakkelen na een ernstig verkeersongeluk. Ik was aangereden op mijn fiets en met mijn hoofd op het asfalt beland, waardoor ik kort in coma heb gelegen met als gevolg: concentratieproblemen, heel veel hoofdpijn (bijna elke dag), baan kwijt en geen perspectief. Alle zorgverleners wilden mij aan de antidepressiva hebben, het UWV vond dat ik wel lopende band werk kon gaan doen en bovenal moest ik ‘er maar aan wennen’, dat ik niet meer was wie ik voor het ongeval was. En toen zei Rick Kole: “Probeer deze producten eens. Ik denk zelfs dat je hier je werk van kan maken”. Ik lachte hem nog net niet uit over die laatste opmerking, maar ik was bereid alles te proberen.

Ik knapte op. Door Beyuna Power en Beyuna Energy in eerste instantie. Ik dacht dat het placebo was, dus stopte er weer even mee. Maar toen ging het weer slechter waardoor ik weer verder ging met het gebruiken van de producten en je raadt het al: ik knapte enorm op! Ik had zelfs weer zin om over maatschappelijk actief zijn na te denken. Rick was ook erg enthousiast over het Beyuna businessmodel. Ik was leerkracht in het speciaal onderwijs en later ambulant begeleider en ik voelde mij niet direct in staat een businessmodel te beoordelen, zeker niet een netwerkmarketing business model. Daar hoor je zoveel indianenverhalen over. Dus ik vroeg mijn partner Rob om mee te gaan. Hij is chemicus en geloofde ‘van nature’ niet zo in natuurlijke supplementen. Maar hij had zijn vrouw teruggekregen door diezelfde supplementen en dus was hij meer dan bereid serieus naar de business te kijken.

Na één avond besloten we om de business te gaan doen: de missie van het bedrijf klopt, het business model klopt, de gevarieerde positieve en gedreven groep mensen gaf en geeft enorm veel energie.

Nu ben ik – zijn wij – bijna twee jaar actief met de Beyuna business. Onlangs zei iemand die vooral geïnteresseerd was in de producten, dat ze het businessmodel erg oneerlijk vond, ze ‘hield niet van netwerkmarketing’. Dat moet je tegen mij niet zeggen: zonder Beyuna zat ik thuis zonder job, met hoofdpijn en maatschappelijk geïsoleerd. Ik ken geen eerlijker systeem dan dit; het maakt niet uit of je man of vrouw, blank of gekleurd, jong of oud bent. Ik ben Rick eeuwig dankbaar voor de mogelijkheid die hij me heeft geboden.